Idag har jag

Idag har jag köpt en yogamatta, äntligen har det blivit av!
Nu ska jag bara börja använda den med. Har tänkt börja göra en övning som kallas för plankan och då tränar man hela överkroppen.
Ska börja imorgon, idag har jag varit för trött.

Det var med stor ansträngning som jag tog mig till Solna Centrum. Gallerian som finns där nog den mest komplicerade gallerian i Sverige, fattar inte hur de har byggt den men jag ska väl lära mig i sinom tid.
Jag hittade en jättefin grovstickad tröja som jag nu ångrar att jag inte köpte, hoppas den finns kvar sedan. Det är precis en sådan som jag vill ha, lite större och go som man kan dra på sig när det blir lite kallare kvällar eller dagar när man känner sig frusen.
Får se om jag gör några bra dagar på jobbet nu så kanske det blir en belöning :-)

Nu tittar jag på "Kronprinsessans dag", älskar verkligen kungafamiljen. Eller. CP behöver nog växa till sig lite, han känns lite som en barnunge.
Har kommit fram till att jag vill ha någon som är lite mognare i sitt uppförande.
Så tjejer, det är numera fritt fram till honom, jag drar mig tillbaka!
Kungen och Drottningen ser väldigt lyckliga ut där de sitter på första parkett.
Tyvärr är inte Vickan med, hon är visst fortfarande på smekmånad med sin prins.
Men det är ett härligt program med bra artister och underbart väder på Soliden.

Förresten! Hade en väldigt trevlig kväll igår med start i Humlegården och sedan en promenad vidare till Djurgården och Josefina. Det måste vara det finaste stället att sitta på och dricka några glas vin på kvällen.
De stänger klockan 01:00 men det gör absolut inget, solen har ju gått ner för länge sedan då.

Nu är det dags för mig att dra mig tillbaka, ledigheten är över för denna veckan och imorgon finns det nya rekord att slå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0