Ett par fjuttiga hundralappar!

Gick in extra på jobbet idag och visade hur man sätter skyltarna!
Blev bestulen på 1:a platsen av SL med ett par fjuttiga hundralappar men om vi ska räkna på timmarna så vann jag, alltså är det det som räknas för mig!

Emma visade sitt nya mobilfodral innan ikväll när vi väntade på pendeln på väg hem från jobbet, jag skickar upp bilden sedan. Skrattade så jag grät när jag såg det.

Snart väntar nog sängen för mig, har så tråkigt ikväll och väntar mest på att klockan ska bli såpass mycket att jag får lägga mig.

Imorgon väntar en ny dag i butiken, med vädret som är nu bör det inte vara några problem med kunder. Håller tummar och taggar för det finns nya rekord att slå!

Försöker få inspiration till att laga mer mat hemma men har helt tappat lusten för det.
Jag vill laga mat som är nyttig, inte tar för lång tid och det får inte lagas i ugn (jag har ingen så det kan bli lite svårt).
Allt känns som stora projekt bara jag tänker på matlagning och det blir helt plötsligt jobbigt att ta tag i det hela. Det är inte så bra för resultatet blir det dyra alternativet, hämtmat.
Det suger ju att lägga alla pengar på att äta ute var och varannan dag, det är inte jättegott heller. Hoppas verkligen jag hittar tillbaka till att laga mat igen, det håller inte i längden det här.

Nu är det dags att göra kvällstoaletten (finns det något fulare ord?)

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

sl?

2010-08-13 @ 01:26:40
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se
Postat av: Elin

SL=Säljledare :)

2010-08-13 @ 19:56:40
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0