Det är lördag

Det är lördagkväll i Solna och jag sitter och rullar tummarna.
Jag har ätit lite av det som ni ser på bilden i inlägget nedan.

Nu har jag flyttat från Emma och katterna, det känns just nu väldigt ensamt.
Jag har inte fått ordning på saker eftersom jag inte har någon direkt förvaring och det finns inte så mycket att göra.

Mamma och pappa kommer upp på tisdag och jag längtar! Dessvärre stannar de bara över dagen, det känns väldigt sådär att de ska köra 100 mil på en dag. Men vi ska åka till Ikea och se om det finns några bra möbler till mig.

Känns som att det kommer bli en tidig kväll, det är jobb imorgon som gäller.

Har hittat en ny favorit bland musiker nu, Melissa Horn. Lyssnar så fort det blir tillfälle, grymt bra!

Det kommer kanske upp bilder på mi casa senare när jag fått mer ordning i kaoset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0