Till Stockholm!

Yes! Imorgon åker jag till storstan, allt blev bestämt i en väldans hast men det kommer bli kul.

Fredagen var kul, det kommer kanske lite bilder men inte idag. God mat, goda vänner, gott att dricka är nog en bra sammanfattning.

Gårdagen var inte lika cool. Mådde skit hela dagen och kvällen, bakfull blandad med ångest är ingen bra komb. Bakfyllan får jag ju skylla mig själv för givetvis.

Idag har jag varit hemma en sväng hos Madde, fikade och sedan blev det resebokning för min del. Fick tag på en billig biljett på Sj så jag kommer upp vid halv två imorgon eftermiddag.

Testade ju på det här med mobilbloggning i dagarna. Jag gillar det men kan inte Blogg.se och Telenor fixa en deal för oss med affärsab eller fastprisab. Jag betalar ju över 700 kronor i månaden, då vill jag inte betala mer för att kunna mobilblogga. Det blir lite det här problemet med att äta kakan och samtidigt ha den kvar. Snälla lös det!

Dags att packa lite nu kanske.

Skriver imorgon när jag är på väg.

Skön söndag på er alla!
Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0