Tända ljus och soffmys

Sitter i min nya soffa, har stängt av ljudet på tv:n och lyssnar på David Gray.

Jag har lunchat med Kimzan idag, hon skulle på möte här nere så vi passade på att ses en stund innan.
Fick tillbaka min telefon från verkstaden igen, hoppas den funkar ett tag nu så jag slipper skicka den igen.

Det har börjat bli mörkt ute och jag funderar på att tända lite ljus här inne. Vara lite "grön".
Fryser gör jag med så det blir nog att krypa ner under en filt och kanske se någon film.
Ikväll kommer filmen "Huset vid sjön" den ska jag inte missa. Har sett lite av den en gång och den verkar vara superbra.
Det blir med andra ord en hemmakväll till. Ganska skönt faktiskt när man lärt sig uppskatta vara hemma mer. Förr var jag knappt hemma på kvällarna. För rastlös för det, tyckte inte det fanns något att göra men jag har blivit bättre på det nu (klappar på axeln)


Den återkommande koftan kan vara ett utav mina favoritplagg. Tack syster för att jag fick den ♥

Nu är det soffmys med mig själv och tv:n!

So long! Love E ♣

Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

Det var faktiskt inte jag som gjorde videon. Men cred till dom som gjorde den.

2010-01-19 @ 16:50:42
URL: http://endastnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0