Säljes!


Mycket fin julgran använd endast en säsong, barrar knappt. Säljes till högstbjudande!

Kom igen nu kära läsare, vem vill inte ha den här pärlan i sitt hem? Kanske någon som fyller år snart eller nyss har fyllt år. Du kanske missade någons namnsdag, din bröllopsdag eller bara vill göra någon glad? Då är den här granen perfekt för dig att ge bort! Det är bara att slå till.
Vid snabb affär kan jag även bjuda på en giffel och en kopp kaffe, låter inte det förträffligt så vet jag inte vad som är förträffligt!

Idag har jag och Kimzan gått runt på stan, tagit en lunch på Paganini och lite senare ikväll ska vi ner till Harrys för att göra popquizen med vänner.
Det har varit en trevlig dag och solen har skinit.

Kanske återkommer senare efter quizen om jag känner att jag behöver lätta mitt hjärta om något.

Stay tuned! Love E ♣
Ps. Tävlingen är fortfarande igång! Ds.


Kommentarer
Postat av: Madelli

JAG ÄR MED!!!

2010-01-14 @ 00:22:42
URL: http://madelli.blogg.se/
Postat av: Madelli

lägger ett bud; -3kr

2010-01-14 @ 00:27:20
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0