nu har jag kommit hem igen.
Fick åka tillbaka till soffbutiken (som ligger i Veddige) och byta en dyna, sömmen på den stora dynan, givetvis, var sönder. Hon ville ge mig visningsexemplarets dyna och då bad jag om att få lite rabatt eftersom den redan är "använd". "Nehej, då går jag och hämtar en ny" fick jag surt till svar. Tack så mycket, svarade jag =)

Direkt efteråt var det dags att infinna sig på Harrys för p-mötet, det gick fläckfritt kan man säga. Jag fick två presentkort á 100 kronor på Harrys för bra netto. Kul att man får något extra när man har gjort bra i från sig =)

Ikväll blir det lugnt framför tv:n med en godispåse, det blev ingen igår.

Just det! Dagens outfit:

Briljant bild det blev va?

Hoppas alla har en skön måndagskväll.

Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0