Så var det söndag igen.

På vinterhalvåret kan söndagen (läs är) vara den absolut tråkigaste dagen på hela veckan. På sommaren däremot så finns det nästan ingen bättre dag. Då är det nämligen Sweet Sunday på Bodegan. Bra tryck med sköna människor som gäller!

Inatt när jag kom hem efter jobbet kollade jag snabbt in här men valde att inte skriva pga trötthet.
Men jag såg att jag fått massa kommentarer! Gud vad kul att det verkar finnas några som läser den här skräpbloggen =)
Jag har även fått min första negativa kommentar. Tydligen så ska de finnas med, valde dock att inte publicera den. Undrar bara vad det är som driver vissa människor att skriva elaka kommentarer. En person som jag dessutom inte alls känner.
Jag har funderat många gånger på det när jag läser andras bloggar. Om man inte har något snällt att skriva om den som äger bloggen, då behöver man ju inte skriva något alls.

Anyway. Imorgon ska vi äntligen hämta min soffa! Weeii!!! Granen kommer också åka, så det är nu eller aldrig om man vill lägga ett bud.

Idag kom Elizabeth hem och jag behöver inte passa Snuggles längre, det har varit mysigt och nu funderar jag ännu mer på att skaffa mig en egen katt. Snuggles är ju helt fantastiskt gosig av sig. Han lägger sig på rygg och sträcker ut sig och ropar klia mig! Då kilar jag och han spinner och kloar.

Nu är frågan, köpa godis eller inte? Söndagsfilmen verkar vara ganska bra (George Clooney, hallå). Det får nog bli godis.

Have a good one! Love E ♣

Kommentarer
Postat av: KJS *FOTOBLOGG*

hej! :) Fin & grön blogg, allt bra?<3

2010-01-17 @ 21:53:17
URL: http://photoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0