Så svårt

trött nu, sådär så man mår illa och det nästan flimrar framför ögonen. Hur ska jag klara av att jobba 9 timmar när jag knappt orkar hålla mig vaken?

Imorse skrattade jag och Emma över att det inte var någon snöstorm här uppe som det var utlovat. Kan ju säga att vi fått äta upp det tio gånger om fön när vi skulle köpa lunch var snöandet i full gång och det slutar inte!
Storm är nog att ta i men snöar gör det.

Jag var på det nya jobbet till strax efter lunch, sedan hade jag en inbokad fika i stan.
Det slutade med att vi gick i butiker och tittade på slipsar, en sväng till Indiska (givetvis) och sedan handla mat. Jag ska kocka ikväll och det blir spagetti med köttfärssås.

Så här ser det ut nu.
Undra hur det ser ut imorgon?

Hemfärd tomorrow vid lunch. Då blir det hem och packa och fixa med grejer.

Nu ska jag lägga mig under en filt och vila så jag orkar laga maten sedan.

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0