Min dag utan bilder.

Jag har inte tagit några så det blir inga foton alls idag.

Resan gick super även pendeln ut till Sollentuna.

Ett kärt återseende av Emma och en snabb sväng i butiken innan det var dags för intervjun.
Det känns bra, känns som att jag inte kan göra så mycket mer eller säga kanske. Efteråt stannade jag kvar ett tag och hängde runt lite. De verkar vara ett kul gäng som jobbar där.

Imorgon ska jag följa med Emma dit igen för att vara med på morgonmöte och lite mer i butiken så jag får en större inblick på hur det funkar och sådär eftersom jag måste åka hem på onsdag.

Nu väntar duschen och sedan blir det sova. Upp ännu tidigare imorgon.

Good night you all!
Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer
Postat av: Madelli

LONDON BABY!

2010-01-26 @ 19:54:23
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0