I survived

I survived a sunday in Varberg.

Madde
har varit här en stund och jag bakade muffins. Tog även oskulden på min elvisp jag fick i julklapp till smeten. Första gången jag inte behövde vispa för hand när jag ska göra något kladdigt. Den där vispen är verkligen inte överskattad! Måste nog använda den oftare.
Det är alltid trevligt när Madde är här, hon får mig att inte tänka så mycket på annat just för stunden. I love Madde ♥

Nu ska jag nog lägga mig i sängen igen och fortsätta titta på "Sex And The City". Försöka somna tidigt ikväll jämfört med alla andra kvällar. Haha lyssna på hur det låter, kommer ju aldrig hända!

Ha en skön söndagskväll/natt!

Sayõnara!

Kommentarer
Postat av: Madelli

naaaaaw du e så söt =)

Ta å fika snart igen dåå =D

köööss

2010-01-11 @ 18:12:17
URL: http://madelli.blogg.se/
Postat av: Madelli

Luuuuungt fiffan ;)

Vi kan ju ses till helgen annars ist?

Kössish

2010-01-11 @ 19:42:53
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0