I de här


I de här skorna gick jag hem natten till idag. Det var -13 ute och snö på gatorna. Att jag inte slog ihjäl mig är ett under men nu känner jag att jag kan slå vilket världsrekord som helst!

Jag och Elizabeth hade en jättetrevlig kväll men god mat, dryck och underhållning.

Jag har något som grämer mig som jag inte känner jag kan skriva ut här men måste kanske snart ändå. Det äter upp mig lite inifrån. Men det gäller kanske bara att ha is i magen. Mmm, ni vet ju vad jag tycker om att vänta men det är väl så det fungerar.
Det värsta är att se det man inte vill se. Jag såg det nu ikväll. Magen vänder sig ut och in och man tappar nästan luften. Men sedan vet man ju inte mer heller. Det kanske inte alls är så som jag såg det (jag hoppas ju att det inte var det).
Nu gäller det för mig att bara försöka stänga av och inte tänka så mycket. Önska mig lycka till.

Hoppas ni sover gott i era varma sängar.

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0