Hur många rutor?


Hur många rutor gör dig glad?
Shit alltså! Fantasin bara flödar inom mig just nu. Måste vara något med knäckebrödet!

Idag infinner det sig en såndär orkeslös rastlöshet i kroppen. Jag borde gå upp nu och ta mig ner till stan en snabbis så jag hinner köpa en flaska bubbel innan systemet stänger. Är ledig ikväll och blev så himla sugen på det.
Jag och Elizabeth ska laga hamburgare och dricka gott, sedan blir det nog en sväng ner till Red Room där det är pianobar ikväll. Sådant är ju alltid så förpillande, förtjusande trevligt.

På trettondagen bar det av långt ut i Grimetonskogen för att grilla. Det tog sin lilla tid innan vi riktigt visste var det skulle bli bäst, men det slutade med att vi gick över en sjö och in i skogen för att göra upp eld och sedan grilla de små korvarna vi hade med oss.
I väntan på eld och korv fick vi hålla tillgodo med gifflar och ballerinakex, den varma chokladen får vi inte heller glömma!
Det var kallt men ändå trevligt.
Jag tycker om att vara ute nu när snön har kommit och den får ligga kvar, men det är svårt när man inte riktigt har kläder för det. Skor som inte är tillräckligt varma och skidkläder som hängt med ett tag som tappat sin värme lite.

Här är tokarna som följde med på äventyret!

Alla blev glada när vi äntligen fick grilla korven, ingen av oss är stora fan av att vänta.

Det var en trevlig eftermiddag=)

Nu ska jag ta mig upp hur sängen och ge min ut, få lite frisk luft.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0