Fy shyvens vad kallt!

Det är ju förbannat vad kallt det är ute! INTE OKEJ helt enkelt.

Idag har jag mest åkt bil med J och Mr Granne. Varit i Göteborg och Borås och sedan tillbaka till Varberg. Riksväg 41 kan vara Sveriges tråkigaste väg.

Ska snart göra mig iordning för kvällens arbetspass. Såg mörkt ut ett tag med så fick jag tag på ett pass för en stund sedan, det blir som vanligt på Harrys.

Kvällens mat blev våffeltårta efter mitt och Maddes våffelkalas igår, mums!


Tror jag kommer ställa till med en hejdundrans våffelfest innan jag flyttar. Är det någon som är på?

Ha en trevlig fredag alla.
Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer
Postat av: Madelli

JAG E PÅ!!

2010-01-30 @ 11:28:31
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0