Första dagen på det nya året

har spenderats mestadels framför tv:n.

Arbetspasset igår var inte särskilt imponerande, vi hade en okej omsättning och bra resultat men tyvärr firade jag mitt tolvslag med en mindre intelligent gäst vid bordet. Jag hade ju inte förväntat mig att stå utan spel men en glad och trevligt gäst hade gjort det hela mycket bättre.

Sedan blev det lite efterfest med mat och dryck. Jag tog två öl och sedan fick jag skjuts så kände att det var lagom där.
Enligt rykten ska de ha fortsatt till ett i dag eftermiddag. Kan säga att jag är nöjd med mitt beslut att åka tidigare och firade in det nya året på helt annat håll. Vart? Det förtäljer inte historien.

Nu är det "Kalle och chokladfabriken" på tv och jag ska nog ta mig ett glas vin. Det är ju faktiskt fredag och jag är ledig.

Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0