Efter mycket kånka och

slit så är den äntligen på plats. Tadaaa!!!

Soffbordet ska bytas ut snarast.

Vid flytt ska vi även komma ihåg att man kan skruva bort armstöden, det blir nämligen mycket lättare att bära soffan då.
Vi var på väg att lämna tillbaka den när vi först trodde att vi inte skulle få in den i lägenheten. Först hade vi även släpat upp soffan tre våningar och det var inte helt enkelt.

Ikväll har vi personalmöte, det innebär att jag måste ta av mig mina fleecebyxor och ta på mig något anständigt. Låter inte så jobbigt kanske, men jag har inte riktigt lust. Nu vill jag ju bara ligga i min nya soffa och mysa.

Dags att leta upp dagens outfit!

Enjoy! Love E ♣

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack ^^ haft en bra dag?

2010-01-18 @ 15:30:06
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0