Sömnlöhet, löften och saker till salu!

Då sitter man här igen, klockan är snart fem och jag har försökt sova sedan halv ett inatt. Fattar inte vad det är som gör att jag inte kan somna, det är ju inte fullmåne längre. Det börjar krypa i kroppen på mig, täcket är för varmt, det blir för kallt utan. Ja ni förstår ju vilka problem jag fightas med såhär in på småtimmarna.
Det verkar vara hockey på tv och jag funderar på om jag ska gå upp och titta på det istället för att ligga här.

Nu är det 2010, jag har inte avgett några löften, kommer ju antagligen ändå inte hålla dem. Men däremot tänkte jag försöka börja träna något. Har länge varit inne på badminton så ska försöka göra slag i saken och köpa mig ett rack och få med mig någon till en hall och spela en timma eller två i veckan. Kanske yoga med, tror det kan vara bra för mig, då kanske jag kan somna i tid med. Sedan ska jag få tag i ett "riktigt" jobb. Har kanske några mer planer men de tänker jag inte outa här, det kommer låta så fel då (jag kan vara en av de bättre på att uttrycka mig så det blir/låter helt galet)

Nu vet jag lite hur jag vill ha det i min lägenhet, men möbler och grejer, så om någon är intresserad av en 160 (två 80cm resårmadrasser) säng med extra tjock madrass, bäddmadrass och sängram för 2500:- får man väldigt gärna lämna en kommentar. Sedan ska jag sälja en bokhylla med skrivbord från Ikeas serie "Expedit" i färgen svartbrun, båda i väldigt fint skick och drygt ett år gamla för 1000:-.
Har även ett soffbord i furu och en soffa som jag ska göra mig av med, lämna ett pris så kan vi diskutera det vidare. Lägger upp bilder på grejerna imorgon tänkte jag.

Om någon sitter på en sådan här rackare i Varbergsområdet så är jag intresserad.

Även det här.

Och den här helst i 120x200cm, 160 är för stort för mig och mitt sovrum.

Så, det här är en liten "önskelista" på nya möbler. Just det, en ny soffa med, men har inte riktigt kommit på vilken jag vill ha ännu. Ek it is i alla fall. Tänkte först fortsätta med svartbrunt för jag tycker verkligen det är snyggt men det syns med en gång när det blir lite damm på och här hemma hos mig verkar det aldrig sluta damma.

Nu ligger jag och funderar på mat, blir nog kycklingfilé med rotfruktsblandning och en kall sås gjord på bla fetaost. Kanske lite fruktsallad med vaniljkesella till. Mmmmm, this is living! Någon som vill komma på middag hos mig?

Nu ska jag ge John Blund en ny chans.

Night night. Love E ♣


Kommentarer
Postat av: Madelli

Mohaha den sängen har vi =)

Läget annars bryschan?

laddad inför den 22e vaaaa wiiihoo bara att räkna sekunderna!

köss

2010-01-05 @ 23:13:17
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0