Det var ju så länge sedan nu

så jag tycker det är dags för en "dagens outfitbild"

Tuinka från Gina Tricot
Glasögon - Replay
Klocka från Ur och Penn

Yes, så har jag gått runt och sett ut hela dagen. Mycket mer fabulous live än på den här skräpiga bilden.

Dagens ord är: "Betongkeps" och betyder bakfull. Elizabeth briljerade med sin allmänbildning för mig tidigare ikväll, jag kunde inte sluta skratta när hon sa det, så nu ska jag börja använda ordet betongkeps mycket oftare.

"Den här gamla låten som man alltid hånglade till på högstadiediscon:"


Minns ni den? Nej, inte jag heller, det beror på att det var ljug och jag blev hustlad.

Jag har varit och tittat på soffor med min kära mor idag. Hittade en som jag tyckte om men hon tyckte nog den var lite för stor för mitt vardagsrum så jakten fortsätter.
Fick lite mat med men vågade inte fråga om kalendern. Får försöka skriva ner lappar istället så jag kommer ihåg.
Jag tycker inte om att skriva i mobilen, speciellt inte nu när det är på verkstad med. Då gör ju inte mina anteckningar någon nytta ändå.

Nu kan det nog vara dags för en kvällsmacka och sedan se vad kvällen har att erbjuda: städa toaletten eller se på "Sex and the city". Det är frågan det!

Ciao! ♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0