OF THE YEAR!!!

Yes, dealer of the year! Det är jag det.

Haha, det enda som ekar i mitt huvud är HIMYM när det är thanks giving och Barney jobbar som volontär på ett soppkök. Har ni inte sett det avsnittet så gör det. Tror det är säsong ett!

Jag är ledig denna helgen med och idag har jag varit på stan och svängt runt. Var inne på systemet och shoppade loss, när jag sedan gick ut där ifrån var det kö in. Heeeelt gaaalet!

Annars är det mest jobb, går upp tidigt och kommer hem sent. så det blir inte så spännande.

Ikväll ska vi käka lite här hemma och sedan bege oss till ett ställe som heter Koh Phangan på Söder. Det ska vara Thailand inspirerat och så som jag fått det förklarat så är jag väldigt nyfiken på hur det ser ut!

Nu ska jag ta tag i disken så det finns plats för matlagningen.

Hoppas alla får en trevlig lördagskväll.

Ciaoi ciaoi!

Kommentarer
Postat av: Madelli

Volunteer of the year!!

2010-02-28 @ 13:55:16
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0