Kaos!

Ja det kan man nog kalla det väder som pågår just nu! Det slutar liksom inte snöa och fort går det med!



Mitt köksfönster är snart helt igensnöat!

Idag har varit en bra dag, jag har pratat med min hyresvärd igen och nu har han gått med på att jag ska få lov att hyra ut i andra hand. Skönt, har verkligen inte lust att bli ovän med honom för en sak jag har rätt till.

Imorgon är det då visning av mitt château. Har städat lite idag, blir dock ingen "nybakta-bullar-doft" det är alldeles för seriöst från min sida.
Med städning menas att jag plockat bort fartränderna i toaletten som en viss granne gjorde tidigare i afton då han var på besök (inga namn nämnda).

Tror det snart är dags att borsta tänderna och sedan kanske ta på sig pyjamasen, det är ändå inget kul på tv så kan lika gärna lägga mig i sängen och titta på något skräpigt på internet.

Imorgon får vi veta hur det går. Kommer jag få lägenheten uthyrd eller måste jag hitta någon annan som vill ha den? Och vad ska då hyresvärden säga?

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0