Jag har officiellt

Jag har officiellt nu börjat packa. Min bror och syster kom med lådor så snart är hela köket tomt.

Imorgon ska jag börjar plocka ner alla småsaker som finns. Kanske lite lakan och sånt med som inte ska upp.
Det går ganska trögt och känns lite småjobbigt. Lägenheten är inte uthyrd ännu och jag känner mig stressad. Hoppas på det bästa imorgon.

Jag är galet sugen på att sitta och dricka vin men det är två arbetskvällar kvar och sedan 85-års kalas hos mormor på söndag.

Helst skulle jag vilja krypa upp i soffan, kura ihop med någon och slappna av. Men det ska jag inte göra för nu är det nämligen dags att byta om till skjorta och väst för att inta bordet på Harrys!

Have a nice one! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0