Jag borde

Jag borde sova nu med tanke på att mamma kommer tio imorgon bitti för att hjälpa mig rensa här hemma. Men istället sitter jag här och tänkte försöka dra igenom helgen för er.

I lördags var jag med Elizabeth på fotbollsturnering (ja ni läste rätt!). Hennes kille var med och spelade och det var ett trevligt sätt att fördriva tiden på. Väröbacka vann och det var ju tur för det var just det laget vi hejade på.

Viktigt med lagbild, synd att de inte kunde stå stilla så länge bara.

Sedan var det dags för jobb, sista passet på Oscars, det var helt okej. Tycker om de som jobbar där och kommer sakna.

Idag har det varit kalas för mormor som fyller 85 år i dagarna. Det har varit trevligt med god mat och många lyckönskningar till mig. Jag har kramat mormor extra många gånger eftersom jag vet om att vi inte kommer ses på ett bra tag.

Ikväll har jag haft visning av min lägenhet och har äntligen hittat någon som känns bra att hyra ut till.
Det firade jag och Madde med att sitta här och dricka öl. Har lärt henne spela Kalaha.
Vi har pratat om allt mellan himmel och jord och har haft väldigt trevligt.
Citat av Madde: "Du är inte bara snygg liksom, du är förstahandsortering med giftaskvallitet. Den du!"
Haha, hur kan man inte älska henne?!? Madde du är en av de bästa och jag hoppas du kommer upp och hälsar på flera gånger!

Vi (läs Madde) har bakat kladdkakemuffins och här kommer en före och efterbild av resultatet.

Innan vi ätit dem.

Och efter. Lägg märke till ränderna på bilden (nej det är ingen cool effekt jag lagt på)

Nu är det verkligen dags för mig att sova, ögonen svider och klockan är mycket.

Sänder ikväll en extra tanke till David Birgersson och hans familj, jag hoppas verkligen att de finner honom.
För första gången på flera år bad jag en bön om att han ska återfinnas.

Sleep tight! Love E ♣



Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahaaa!!

Du är la för go =)

Ja med det är sant,inte alla som har både och ;)

Klart jag ska hälsa på dig gumman, och du hälsa på mig.

Stockholm är inte så långt faktiskt.

Tack än en gång för igår,jag ska köpa mig ett kalaha nu hahaha!

hörs sen köss!!

2010-02-08 @ 09:27:04
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0