Första inlägget

Första inlägget som nyinflyttad i Stockholm.

Resan upp igår gick bra, det var lite ledset när mamma och pappa skulle åka hem och när jag satt ensam i soffan, men det gick över och allt känns bra. Har dock en känsla av att det kan komma hemlängtan-attacker, men det är inte så konstigt.

Idag har jag varit en sväng på stan, tagit en fika.
Det första som händer när jag kommer upp från T-banan är att någon säger "Elin". Jag vänder mig om och efter de där extra sekunderna det tar för mig att fatta att det var mig hon sa till och för mig att känna igen vem det är så är det min gamla kollega Emelie som jag jobbat ihop med på en vägkrog för 5 år sedan.
Jag visste att hon flyttat hit med men man förväntar sig ju inte att springa på någon man känner det första man gör. Men det är kul, vi har ju en del att ta igen och det ska bli trevligt!

Imorgon börjar min utbildning på jobbet, jag ser fram emot det fast jag känner mig lite nervös.

Såhär ser det ut just nu där jag bor.

Lådor! Fast nu är de tomma istället. Vet bara inte riktigt var jag ska göra av dem så jag väntar på att Emma ska komma hem.

Ska kanske börja förbereda maten snart, vänta är ju inte min starka sida.

Hur mår ni förresten? Är det bra?

Ciaoi ciaoi!

Kommentarer
Postat av: Madelli

Shit vad skumt att du är där borta nu!

Men fan va kul för dig gums =)

Så snart har du landat och kommit in i lite rutiner ska du se att allt bara blir lättare =)

Hörs imån.

Natti natt kössen

2010-02-15 @ 21:29:19
URL: http://madelli.blogg.se/
Postat av: Madelli

Heeelt lungt gummsan, förstår att det är mycket =)

Hoppas du haft en bra dag uppe i framstjärten ;)

Köss!!

2010-02-16 @ 23:03:41
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0