Det var en dag

Det var en dag eller två sedan jag skrev senast. Kan ju säga att det varit fullt upp med att packa och städa, städa och packa.
Nu är snart allt klart, det som är kvar tar jag imorgon när jag packar in lådorna i bilen.

I förrgår träffade jag Mai för första gången sedan Jesus gick i kortbyxor. Hon hade med sig sin son Frank som är supersöt!
Det var väldigt trevligt att ta den där fikan som aldrig blivit av på grund av anledningar.

Snart ska jag ta en dusch och göra mig lite iordning inför kvällen. Elizabeth, Madde och jag ska käka tacos dricka gott och sedan blir det en sväng på stan, sista för min del på ett tag. Jag ser fram emot kvällen!

Inga bilder idag, kanske imorgon om det blir något bloggat då.

Ha det!
Ciaoi ciaoi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0