Det är väldigt

Det är väldigt spartanskt i mitt hem ju nu.

Mattan är nu min nya soffa, där ligger jag och tittar på tv eller sitter och äter. Precis sånt man gör i en soffa. Lite svårare att somna dock, men det kan ju bara vara bra!

Det är lite småjobbigt att gå runt här, ligger nu saker överallt igen för att jag börjar städa ur något skåp. Mest går jag och plockar i saker, lyfter på dem och ställer sedan tillbaka dem på samma plats.
När man använder just denna metoden till att packa så blir det inte så mycket packande av det.

Ikväll blir det nog lite biljard och grejer, kommer bli kul. Flytande föda så som öl och dylikt kommer att finnas till vårt förfogande och sådant är alltid trevligt (som greven skulle säga)

Just nu har jag radion på i bakgrunden och de har ett program om att vi tjejer också ska få stå upp när vi kissar.
Det verkar finnas en kvinna som kommit på X-frontbyxan. Tydligen en byxa som gör att tjejer också kan stå upp och kissa.
Jag funderar över detta nu, om det är rätt eller fel? Om det ska kallas för orättvist eller inte? Våra kroppar är ju ändå byggda på olika vis. Tjejer är födda med snippa och killar med snopp, det är enkelt. Tyvärr följer då problemet att tjejer inte kan stå upp och kissa för då rinner det längst med benen.
Hmm, nu känns det lite som att jag tappade bort mig i det jag ville få sagt. Men jag tycker inte det är diskriminerande att vi tjejer inte kan stå upp och kissa, vår kropp är inte byggd på det viset och att ändra på det känns faktiskt fel.

Nog om kissande!
Nu ska jag ringa och väcka grannen och se om det inte snart är dags att bege sig mot Super Bowl!

Ciaoi ciaio! Lve E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0