Vince Neil ringde

När jag var på väg hem för en stund sedan hade jag massor att skriva om men nu är det helt tomt.

Har jobbat idag och efteråt bjöd jag hem Emma för en riktigt lyxig middag, Mamma Scans köttbullar och snabbmakaroner. Mm, jag vet att ni är avundsjuka nu!
Efter denna mycket delikata måltid tog vi pendeln in till stan för att möta en kollega och gå till Kungsträdgården. Där väntades rock, Det är Sonisphere denna helgen och de tjuvstartar idag med gratiskonserter.
De vi såg var Crashdiet. Sångaren kom in på scen på en motorcykel.
Riiing riiiing!!
Vince Neill ringde och ville ha tillbaka sin hoj, han behöver den imorgon när han ska spela på den RIKTIGA konserten!
Åh vad jag önskar att jag kan gå imorgon, hade ju varit så kul att se Mötley Crüe (och alla andra som spelar).

En sak som blir mer och mer uppenbar för mig är att jag verkligen börjar tycka riktigt illa om röklukt från cigaretter, cigarrer, cigariller, you name it! Jag luktar som om jag hade rökt, mina kläder luktar illa och måste vädras och så vidare. Gissar på att jag inte är den enda i det här landet som tycker samma som mig. Viktigt att poängtera är att jag inte tycker illa om de som röker, bara lukten.
Jag känner mig lite som en hycklare när jag skriver det där för jag har själv rökt i flera år och slutade för snart 2,5 år sedan (klappar på axeln). Skulle aldrig mer vilja ta ett bloss eller en snus och har nog kommit fram till att jag kommer inte träffa en kille som röker heller. Hemskt va? Snacka om att jag begränsar mig själv i att träffa någon när jag sätter upp ett sådant hinder.
Men, det är "faktiskt bara" 21% av Sveriges befolkning som röker så det är nog inte helt kört.

Förresten! Jag fick ett par skor i rätt storlek när jag åkte tillbaka till DinSko i förrgår, dock himla trist att behöva åka in till stan för det där.
Efteråt åkte jag till Fotografiska, vädret var inte det bästa och jag tänkte att detta kan vara en kul grej att göra.
Värt att nämna är att det jobbar en tjej där som är lite extra hos oss på mitt jobb med och jag hade tur att hon slutade 20 minuter efter att jag kom dit.
Miranda visade mig runt lite extra och sedan gick vi för att ta en öl (läs Miranda tar en öl och jag en Cola). Då hade solen hunnit fram så det är riktigt skönt att sitta ute igen.
Kvällen avslutades på Tabac i Gamla Stan.


Nu kanske det är lite svårt att se vad bilden föreställer, man måste nästan vara på plats för att komma på det. Men en gissning kanske någon vågar sig på?


Ser nu att denna bilden inte gör min hårfärg rättvisa men igår hade jag tråkigt och var lite smått rastlös så jag passade på att klippa mig. Tog en del på längden, jämnade till och klippte fram lite utav luggen igen, blev riktigt nöjd.  Nu ska jag bara lära mig hur jag får till frisyren lika bra som min frisör gör. Ni vet ju hur bra det gick med min Volymaster. Kommer väl sluta med att jag går tillbaka och ber henne visa mer exakt hur jag ska göra.
Köpa med hårborste och diverse produkter för att det ska bli bra men det kan det ju vara värt!

Nu börjar jag inse att det blev ett väldigt lågt inlägg i alla fall (fortfarande, är det ett eller två ord?!?) det är dags för mig att sova, ny arbetsdag imorgon.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bilden ser ut som en klitoris :P

2010-08-13 @ 01:23:14
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se
Postat av: Elin

Det är fel Nathalie!

2010-08-13 @ 19:57:26
URL: http://accordingtoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0