U got me good!

Mmm, Joel Kinnaman!
Som ni kanske förstår har jag precis sett Snabba Cash. Som vanligt ska man inte läst boken innan man ser filmen men jag tycker ändå att den var riktigt bra. Det kan nog bli att man ser den fler gånger.

Idag har det varit riktig sommarvärme igen efter någon vecka eller tre med riktigt tråkigt väder har jag tur så är det shorts till jobbet imorgon!

Har varit lite småsugen på en öl eller glas vin idag faktiskt, första gången på snart 3 veckor (nej, jag är inte sjuk. Bestämde mig för en vit vecka som sedan har fortsatt och på tisdag blir det tredje om det inte händer något imorgon vill säga men med tanke på tvättiden 20-23 så är det nog ingen risk)

Avslutar kvällen med denna låten, har riktigt satt sig i huvudet på mig och kan tyvärr inte hitta denna versionen på Spotify.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0