Kvalitet ska det vara!

Tråkigt nog så blir det en del jobbskriveri i bloggen men så får det vara.
Jag har gjort en mycket produktiv dag. Städat, prickat varor, tagit hand om varor. Kan nog säga att jag har varit på lagret ca de 3 första timmarna idag och ändå slutade jag på en mycket bra 2:a plats men riktigt grymt bra kvalitet på mina sälj.

Efter jobbet åkte jag in till stan för att ta en fika men min nyfunna vän Cicci. En supertrevlig tjej från Skåne som bor på samma pendel-linje som mig.
Kul att få lära känna nya människor och utöka min umgängeskrets (läs min fantastiska Emma) här uppe, den är ju faktiskt inte så stor.

Nu är det läggdags för mig och rethostan Allan.

Kommentarer
Postat av: Emma

VAA?? Räcker inte din fantastiska Emma?? :)

2010-08-03 @ 20:39:13
URL: http://emmainstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0