HÄRLIGT VÄDER!

Skönt och veta att sommaren inte är över ännu, idag har varit hett! Blev lunch i solen för att försöka få lite mer färg.

Ikväll är tvättkväll och spenderas framför tv:n blandat med att springa ner i tvättstugan.
Jag kan inte förstå att det kan gå så mycket dåligt på tv! Hittade inget som var intressant nog så jag valde MTV, OMG säger jag bara!
Just nu ser jag ett program om Hollywoods topp 40 skilsmässor, fantastiskt ju! Innan var det ett program om när ex möter varandra och de får välja vem de vill vara med, exet eller den nya. Underhållning på hög nivå!

Imorgon väntas det finbesök på jobbet, fröken Aldén ska köpa ny dammsugare. Ska bli trevligt att träffa henne igen. Det var genom henne jag fick tag på min lägenhet här uppe och hon är en gammal god vän till mina föräldrar :)

Nu är det dags att hämta upp tvätten och bädda sängen, blir eventuellt en natt på "soffan" istället. Vet inte riktigt om jag orkar klättra och ha mig nu ikväll.

Hoppas ni har en kul kväll på lokal eller hur ni väljer att spendera er lördagsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0