Segerns sötma!

Två dagar i rad har jag slått killarna på jobbet, segerns sötma är söt som honung! Shit vad det känns bra, inte bara att vinna mot dem utan att vinna mot mig själv. Säljaren som aldrig blir nöjd, that's me. Bara gröna siffror som gäller, hatar att se de röda.

Elizabeth har skaffat sig en blogg, läs den! HÄR!

Jag har en konstig veckoslutskänsla i kroppen, känns som att det skulle kunna vara fredag imorgon fast det bara är onsdag. Hoppas dagarna går fort nu!

Nedräkningen har också börjat. Den 1 maj kommer jag ner en sväng till Varberg.
Jag förväntar mig inte röda mattan men gärna en fin förfest, utgång, efterfest (really?!?) ev någonstans att sova och även då kanske lite frukost på söndagsmorgonen.
Om det är någon som känner att de kan bistå med detta så mottages förslag gladeligen i kommentarsfältet. Går givetvis bra att ringa och smsa också.

Nu är det dags för ett bad och en bra bok till det.

Caioi caioi!


Kommentarer
Postat av: Määd

Bryschaan!

Hur gör man när man ska blogga från mobilen??

Köööss

2010-04-19 @ 08:47:13
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0