Har jag?

Har jag berättat om kvällen den 17 april, den kvällen som gjorde att jag och Emma låg trasiga hela söndagen?
Den lördagskvällen som Gud tvingade oss att dricka allt (lånar från dig Emma).
Jag minns inte att jag gjort det så tänkte bjuda på ett par bilder istället.

Det börjar med att vi ska ha hattar på oss.

Här ropar Micke (the birthday-kid) till oss att det finns bara bubbel att dricka. (Lägg även märke till den fina kabeldragningen han gjort)

Såhär fnittrig blir man då.

Lite senare på kvällen. (Det fina med att hålla i kameran är att man sällan är med på korten själv)

Men det är väl klart att vi rundar av kvällen ute på krogen. Speciellt viktig är den där sista ölen som man köper 02:53.
Avslutar med lite McDonalds och en ganska flummig tunnelbane-resa hem.

På tal om tunnelbana.
Idag när jag åkte hem från jobbet så måste lokföraren varit sjukt trött. I världens största suck säger han "mot Hagsätraaaa" "Ni som ska gå på går på och ni som ska av stiger av".
Jag och Emma knäcker oss och skrattar så vi gråter. I guess you had to be there för att det ska vara lika kul nu.

I måndags var jag och en kollega på Hard Rock Café på en kort föreläsning som Com Hem hade om deras nya kampanj.
Det börjar med en öl och en fralla, sedan 35 minunters presentation av kampanjerna i konferenslokalen. Efter detta går vi över till Hard Rock där de abonnerat för 106 törstiga säljare på Expert och Onoff. Galet trevlig kväll och väldigt spontan.
Det fina med kvällen var att Com Hem stod för hela kalaset. Mer sådant till Expert!
Gårdagen var dock ingen hit. Kan inte rekommendera att man tar fyra öl till middag och inget annat efter ett nio-timmars pass. Jag var inte tuffast i stan om man säger så.

Idag var sista dagen för mig denna månaden på jobbet.
Imorgon kommer familjen -lillebror upp och hälsar på. Tjoho! Det ska gås på stan och det ska drickas shoppingöl och det ska åkas till Adelsö för att hälsa på gamla grannar. Ser fram emot detta, kommer bli kul.

Nu blir det lite "Sandhamn" och sedan är det dags för sängen.

Love E ♣



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0