Jaha,

det blev en sen kväll även denna. Jag gick ner till Harrys för att lämna ett papper till bordet, visade sig att hela stan är öde. Så jag skickade ett mess till min kollega som hade haft turen att få gå hem tidigt. Jag traskade hem till henne och blev bjuden på vin samtidigt som vi spelade Guitarr Hero. Tänk vad tiden bara flyger, helt plötsligt så har det gått tre timmar, men vi kör på lite till. Jag upptäcker att jag lider av "tv-spelsyndromet" det när man följer med med kroppen när man spelar, haha. Riktigt kul hade vi i alla fall och tiden bara sprang iväg utan att vi märkte det. Så nu sitter man här nyss hemkommen och det är dags att krypa ner för att sova.
Hoppas jag vaknar i tid imorgon för jag har lovat mig själv att jag ska få äta sushi till lunch och det är det bästa jag vet, tror jag skulle kunna leva enbart på det om jag fick bestämma (det är kanske tur att jag inte alltid kan bestämma själv).
God natt alla som är vakna nu. Hoppas ni får en bra dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0