Hola!

Igår blev det inte riktigt som jag tänkt mig, hade tänkt dricka lite vin och ha det trevligt med vänner men blev jobba istället. Jag tycker om mitt jobb men tycker det är lite tråkigt när det inte finns något att göra, som igår. Att bara sitta och vänta på att klockan blir stägning är inte kul så jag hoppas det händer mer ikväll. Då ska jag till Kungsbacka igen och jobba, tjoho!
Igår på dagen så var jag en sväng på stan och sedan nere i Apelviken och kollade läget, blåste som attans där och det var en del som var ute och vind/kitesurfade. Det ser väldigt härligt ut att vara ute på vattnet på det viset. Men jag tycker ju inte om kallt vatten så jag får nog åka till lite varmare breddgrader för att lära mig det där med surfing=) Men så här ser det ut i viken:





I stan var jag inne i en butik som heter Servera, där hittade jag den här coola muggen, en take away-mugg i porslin:


Det blev en ganska lång dag på stan, träffade min kollega från Borås. Trevligt som alltid men slutade med att vi fick köpa en ny jobbtelefon till henne då hennes gamla bara la av helt plötsligt. Tur då att Robert finns på The Phone House, yes jag rosar dem. Är än så länge väldigt nöjd som kund hos dem=)
Detta var grådagens outfit:

Sjal från Indiska
Stickad tröja från Vila
Jeans från Vero Moda
Skor från Tommy Hilfiger

Tycker det är lite svårt att ta kort på sig själv så där. Men kommer nog bli bra på det till slut.
Nu ska jag strax börja med maten, det blir kyckligwok med glasnudlar till, lite tråkigt att bara laga till sig själv men då behöver man inte få prestationsångest heller=)

Jag hoppas ni alla får en dunder schysst fredag, själv hoppas jag att det blir mycket att göra på jobbet och att det kanske kommer någon jag inte träffat på ett tag.

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0