God väldigt sen afton


Jag sitter nu vid mitt ny bord och äter just de mackorna ni ser ovan, snart är de slut:) Ur datorn strömmar ljuv musik av David Gray, riktigt bra är det.
Idag har jag varit på stan med en ex kollega, mycket trevligt. Det blev en lång fika och en tur i några butiker, självklart hittar jag saker jag vill ha, men tyvärr inte kan köpa :(
Efter det åkte jag och hämtade ett paket innehållande en klänning, hur glad som helst över att den kom hem så fort! Provar och den passar inte. Jag börjar ju fundera på hur en kropp ska se ut som ska vara xs/s i storleken. Tydligen en bra bit smalare än mig fast med en ganska så ordentligt mycket större byst. Hård bantning och ett par sillisar senare så ska nog även det fodralet passa mig. Skämt åsido, jag är nog bara lite för lång för klänningen (hade nog passat med en s/m istället) och funderar på om jag kanske ska försöka sälja den här på bloggen först innan jag skickar tillbaka den. Kan vara värt ett försök så jag lägger nog upp annons imorgon.
Jag är ju lite form av en nattmänniska, men ikväll har jag fått kämpa för mitt levebröd (istället för att ligga på soffan och dega) och jobbat första passet för denna veckan, kan väl inte säga att det gick lysande men vissa kvällar är bättre än andra och denna hörde tyvärr inte till den kategorin. Grattis alla ni som fick er öl betald vid bordet ikväll^^
En dag ska jag kanske berätta för er vem jag är med, det kan ju vara lite kul. Men inte nu inatt, det är strax dags att krypa ner under täcket och sova. Jag ska bara se ett avsnitt av HIMYM and it will be AWSOME!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hehe, ja nog skulle man vilja köpa hela världen. Synd bara att allt är så dyrt.

2009-09-18 @ 18:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0