God kväll.

Idag har jag hängt på stan ett tag, träffade min syster en sväng och sedan träffade jag E. Vi gick och handlade mat, mycket intressant va?
Nu ikväll har jag gjort mina första ega pizzor, mycket stolt över detta och kan nog säga att Campino här i stan har fått sig en rival, haha! Här kommer bilderna:


Före: fetaost, färska körsbärstomater och pesto

Före: Skina och champinjoner

Klar: Mmmmm, this is living!  Haha.

Just det, jag provade en mössa idag, vad tycker ni?

Denna kan man köpa på Carlings i Varberg och andra Carlingsbutiker.

Nu ska jag sätta mig i soffan och ha lite kvalltitetstid med TV:n.

Love E ♣

Kommentarer
Postat av: Madeleine

En björn fitta!!! haha köp köp köööp!!

2009-10-02 @ 19:55:02
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0