Fredag idag.

Jag är fortfarande lite seg efter går kvällens/nattens Guitarr Hero spelande och till det vin. Men trevligt var det =).
Idag när jag satt på ett ställe här hemma och åt lunch kom det in en tjej med en egen mosbricka, slog sig ner bland sina vänner som åt ställets tillhörande lunch och började äta. Hej värmestugan?!?! Jag som då är "restaurangare" blir ju lite allergisk mot sådant och undrar hur människan tänker. Behövde inte fundera speciellt länge på det då hon efter en liten stund klart och tydligt tar upp ett dagen-efter-piller. Det kanske bara är jag som är "känslig" men stoppar man i sig ett sådan helt oblygt på en uteservering innehållandes gäster som äter? Inte i min bok i alla fall. Men det är lite därför denna bloggen heter "According to Elin" för detta är ju enligt mig =) Nog om detta, jag hade förövrigt en trevlig lunch.
Jag valde att åka till Kungsbacka för att hämta mina nya skor som har stått i min kusins butik på tok för länge och väntat på mig så nu är de äntligen här, vad tycks? Det syns lite dåligt, men spännena är i metall och inte svart som de ser ut att vara på bilden.


Ikväll väntar jobb igen och jag hoppas verkligen det blir bra och mycket spel, är riktigt sugen på en bra bonus nu! För att jag ska vara fräch till i afton ska jag nu lägga mig en stund på soffan och blunda.
Ha det bra så länge

Kommentarer
Postat av: phiie

jahaa :P

2009-09-18 @ 18:54:30
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0