090924

Hej alla,
var några dagar sedan sist. Har inte riktigt känt för att skriva och då har det inte blivit något, men ska bli bättre på det=)
Klänningen har blivit såld och jag hoppas den kommer fram och att den sitter som jutet! Tack så mycket Anna och jag hoppas att du blir nöjd.
Nu är det riktigt höststormigt ute och löven börjar yra omkring. Då tycker jag man kan lyxa till det lite, jag är ett stort fan av "vardagslyx". När jag vill göra något extra för mig själv så kan det vara ett skumbad med tända ljus, kanske ett glas vin och sedan brukar jag ställa min dator på toalettstolen och titta på en film samtidigt som jag ligger i badet, rekommenderas starkt=) Sedan brukar jag gör lite "lyxigare mackor med, de som är på bilden är keso med lite pesto på och lite flingsalt. Den andra är gravad lax, keso, pesto och lite flingsalt. Riktigt gott och nyttigt med =)

Som vanligt så är klockan sent när jag skriver och ikväll har jag jobbat. Det märks att det börjar närma sig lönehelg för då blir gästerna extra fulla. De får lön på fredag och då passar de på att "dricka upp" sina sista pengar dagarna innan. Jag hade en del att göra, synd bara att jag är inne i en period med oflyt så det blir inte så mycket över när kvällen väl är slut. Men det är visst ett gäng norrmän i stan och kitesurfar, mycket fina pojkar att vila ögonen på ;)
Fått höra att det är för lite bilder här på bloggen så jag ska försöka bli bättre på att ta bilder på det jag gör om dagarna (blir dock inte så lätt när man inte gör något). Men imorgon ska jag förhoppningsvis träffa min kollega från Borås och jag håller tummarna stenhårt för att få träffa fröken M, det var alldeles för länge sedan vi sågs så nu är det dags!
Nu tror jag bestämt det är dags att krypa ner under täcket och sova lite. Hoppas alla får en god morgon imorgon när det är dags för er att gå upp, själv sover jag nog kvar en stund extra=)

Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0