Sitter på jobbet



Här är en del av mitt jobb, Harrys. Baren är inte mitt jobb dock men duken på bordet på och jag okrar inte trixa med den för att få ta en bild, fixar kanske det senare ikväll när jag är onstage stp. Just nu väntar jag på min mat som borde komma in ganska snart =)
Vi har haft personalmöte med jobbet nu innan och känner att det inte är någon idé att åka hem innan man ska hit igen. Så jag bestämde mig för att idag får jag lyxa till det med Harrys Toast, ska bli nice!
Hoppas på en kväll med bra spel så jag får upp värmen i mina fingrar.

Jag åkte till min mor och far igår ändå, det kändes bra att åka dit. Nu har jag återigen fått för mig att skaffa katt, får väl se hur det blir med det.

Nu kom maten =)

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0