Övernattar på residens Andersson.

Det blev en sväng norr ut idag. Stannade först till för att kolla om min kära kusinvitamin jobbade i butiken och det gjorde hon. Resultatet av det är ny outfit till på fredag och några hundralappar fattigare, men sådant behövs nu i höstmörkret (läs att jag försöker desperat övertala mig själv att jag förtjänar det och att jag inte alls ska ha ångest över min shopping).

Väl framme på hotellet möts jag av det här:

Fantastiskt vad de små liven växer upp fort. De har lärt sig vad böghög är, den femte lille kattungen ligger nämligen under de fyra andra. "De är för goa i den åldern" för att citera min vän E.

Det är alltid skönt att komma hit, få träffa de underbara barnen och även greven och grevinnan så klart. Är väldigt glad för att jag har fått lära känna er och ni alltid tar emot mig med öppna famnar.

Imorgon bär det nog av en sväng till shoppingcentret, inte för att jag ska shoppa något mer, men titta är alltid kul=)
Så nu är det dags att krypa ner, kanske titta på "Svenska Hollywood Fruar" och sedan knoppa.

Sov så gott alla läsarfans och beundrare (för att skicka blommogram, choklad och annat som ni tror jag blir glad av, lämna kommentar med er mail så får ni en adress).

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0