Oh I can't keep it in, I can't keep it in, I've gotta let it out!

Yes, det kan man säga. Har gjort mitt bästa månadsavslut på jobbet ever nämligen med 100% vinst, tjoho!!! Dessutom har jag fått galet mycket positiv kritik ikväll av en kille som driver ett ställe i Stockolm så jag stod där och kände hur generad jag blev och ville helst bara försvinna. Har nog aldrig fått så mycket bra kritik på mitt jobb någonsin innan. Känslan i min kropp skulle nog just nu kunna beskrivas som lika kittlande som champangebubblor! Killen som driver stället driver inte heller vilket ställe som helst utan ett ganska välkänt ställe mitt i smeten, det gör ju verkligen inte saken sämre =)

Flaggar för att hemmagjor pizza is the shit (även dagen efter) Jag måste göra det här oftare.

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0