Lyssnar på Salem Al Fakir

och har precis ätit hemmalagad korvstroganoff, den blev helt okej.
Funderar på vad jag ska göra ikväll. Det blir nog en film, lite tända ljus och krypa ner under en filt. Sista lediga kvällen på denna veckan, imorgon börjar det igen med start på Harrys 21.00 =) Jag hoppas på att det finns en vänlig själ eller väldigt nöjd gäst som känner för att ge lite dricks denna veckan för nu börjar ekonomin köra ihop sig ordentligt=( Kommer bli tufft att ta sig upp till Kba och jobba denna helgen, men får väl be mina föräldrar om att låna deras bensinkort.
Jag funderar på att färga mitt hår (jag har aldrig färgat det, slingat någon gång). Det börjar bli riktigt tråkigt nu när det inte är så där härligt solblekt längre, nu går det mer åt cendré hållet och känner inte alls för den färgen. Problemet är att jag inte vill gå runt med en utväxt sedan och det betyder ju att jag måste fortsätta färga det sedan och det vill jag nog inte heller. Får kanske köra på slingor då iaf, så blir det liten förändring.

På tal om Salem Al Fakir, var det någon som såg Polarpriset i sommras? Om inte så klicka på länken och lyssna i början när han spelar och sjunger Peter Gabriels låt Solsbury Hill.http://tv4play.se/nyheter/nyhetskanalen?videoId=1.1171802&renderingdepartment=2.40195

Med det säger jag tack för mig för den här gången.

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0