God natt.

Hej alla nattugglor och morgonpigga!
Jag har precis kommit hem från jobbet, efter ett pitstopp på Campino. Var tvungen att få äta en kebabrulle ikväll, har inte gjort det på evigheter så det var okej.
Kvällen var lite seg i början (som alltid) men sedan när det väl blev och göra så hade jag spel hela kvällen, gick dock inte så bra som de tre senaste kvällarna jag jobbat. Kom över bonusgränsen men det var knappt. Så det blir ingen dirket fetare bonus, några kronor bara. Konstaterade nu ikväll när jag jobbade att det finns alldeles på tok för lite snygga killar i denna stan, skamligt! Det får bli ändring på detta.
Nu lyssnar jag på Missy Higgins och ska snart inta sovposition. Kom på att det var länge sedan jag lyssnade på henne och har nästa glömt hur bra hennes musik är, love it!

Oh, kolla mitt stora "Rosa band" jag har, haha! Skämt åsido, kom ihåg hur viktigt det är att stödja forskningen. En dag kan det handla om just dig.

På EuroFlorist http://www.euroflorist.se/Cancerfonden.c?_path=1001368531;1003701888&partner_id=1109&gclid=CNf_xa3gn50CFQ003godJkgFSQ kan man köpa Rosa Bandet buketter och skicka om man vill göra någon extra glad eller till sig själv, deras arrangemang är väldigt fina. Då går tio procent till börstcancerforskningen. Det ska jag tänka på nästa gång jag ska skicka blommor till någon =)

Nu mina vänner ska jag kura ihop under täcket. Hoppas ni redan sover gott.

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0