Ett kort inlägg

innan jag ska sova.
Har varit hos E och har fått slingat håret, jag är supernöjd =)
Imorgon ska vi åka till kusse i Kungsbacka och gå loss i butiken, lägger kanske upp bilder om jag hittar något fint.
Morgondagen bestor dock inte bara av roligheter, lillkatten kommer somna och inte vakna mer. Han är för dålig och det bästa för honom är att han får somna. Trodde inte jag skulle känna mig så ledsen som jag gör, men det var/är en otrolig katt och min pappa är helt förkrossad. Det gör ont i mig att veta och jag är en fegis som väljer bort att inte åka med till vetrinären eller när de ska begrava honom hemma. Ja, det är "bara" en katt, men en mycket speciell och väldigt väldigt älskad Bosse som inte kommer ha ont längre.



Sleep tight, sweet dreams and I will see you in heaven













Stay tunded! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0