Det är inte coolt att heta Elin nu =(


Sitter på Paganini i stan, ur högtalarna strömmar ljuv musik från Veronica Maggio.
M gick för en liten stund sedan, det blev en snabb fika innan hon var tvungen att gå, tack så mycket för att du bjöd mig.
Har precis pratat med min PC och allt skiter sig nu. Lönen kommer inte förens tidigast imorgon plus att det inte heller stämnmer så de kommer dra 4000 från den, tack så jättemycket för kaffet. Det är dags att skjuta sig!
Kan glömma Göteborg imorgon, ledsen I, men får banga denna gången också. Stockholm blir det väl inte heller, den här dagen kan nog inte bli mer grå nu.

Tror det är dags att dra här ifrån nu innan mitt bryt blir sötrre än vad det redan är. Skirver kanske mer senare, just nu vill jag bara gå under jorden och inte komma tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Madelli

Nämen va mysigt bloggade du från fiket =)

Det var så lite så, synd jag fick dra så tidigt bara.

Låg sömnlös inatt för det festades hårt från grannskapet så idag kommer jag slockna tidish!

Hur mår du?

pöss

2009-10-27 @ 13:17:49
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0