7-2


Yes, så här ser det ut när Warberg gör sitt femte eller sjätte mål mot Dalen innan idag. Måste vara tungt för Dalen att åka hela vägen hem till Umeå efter en sån förlust, eller de börjar kanske vänja sig. Det var nämligen inte första gången de förlorade på bortaplan.
Tack A för fribiljetten och tack L för att jag fick följa med =)
Annars har jag inte gjort så mycket idag, dammsugit.
Det blåser typ storm ute och när jag kom tillbaka från matchen hade min lilla grill blåst över gräsmattan så jag tar det som att den ville in för säsongen. Kan vara dags att bära ner solstolen till förrådet också, såvida jag och Madde inte ska sitta nere på stranden och titta på surfarna^^
Nu är det nog snart dags att sova (igen). Kom på nu med att jag missat kanelbullens dag idag, tur jag har några i frysen!

Ha det så bra i söndagsnatten
Love E ♣

Kommentarer
Postat av: M - som i mamma

Åh tack så mycket för den fina kommentaren:)

Och välkommen att kika in i bloggen när som helst!



Din kommer jag definitivt att återvända till:)

massa kramar M

2009-10-05 @ 12:49:30
URL: http://waytolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0