Uppdatering

Så, nu har jag krypit ner i sängen igen och ska för en gångs skull försöka somna om en stund. Men först, vad tyckte ni om Kanal 5:s nya serie "Ullared"? Om jag ska säga mitt så tyckte jag det var ren smörja och näst intill pinsamt att titta på. Tror inte jag kommer följa den serien något. Efter det tittade jag på "Grannfejden" det programmet får inte heller något vidare bra betyg, det bästa ikväll var att se Aschberg till häst. Det tredje och sista programmet som jag tänker tycka till om är "Silent library". Jag har sett klipp på Youtube från den Japanska serien för ett par år sedan och då tyckte jag det var riktigt kul. Men på något sätt blir det inte lika roligt när vi skandinaver försöker oss på Japans hittepå. Lite samma sak med "Hål i väggen" och "Hjälp! Jag är med i en Japansk tv-show", mycket roligare med japaner än oss svenskar.

Så, nu ska jag sätta på en film och se hur många minuter jag hinner se innnan ögonen blir härligt trötta. Imorgon ska jag nog åka till Kungsbacka och hälsa på kusinvitamin och kanske K med och famijljen har tid. Det är dags för en sväng ut till Vallda nu tror jag minsann.

Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0