Nu sitter vi på tåget till Göteborg.

Vi har ca två och en halv timma kvar till Göteborg där vi sedan får vänta och strax efter åtta ska vi vara hemma i Varberg.
Igår var det väldigt lugnt och stillsamt. Vi åkte till Hard Rock och käkade burgare och sedan blev det hem igen. Bakfyllan var total och en liten kombination av en eventuell förkyldning gjorde inte det hela bättre. Har jag kanske åkt på Svinis? Mja, imorgon ska jag nog sätta mig i kön på Vc så jag får det där vaccinet.
Lördagen var det full rulle som gällde och det var kul ute. Hamnade på Dubliner någon stans i stan (skönt att man har sån koll) det var i alla fall liveband och bra tryck.
Nu ska vi fortsätta titta på HIMYM. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0