Jag fick ett

glädjande mess idag när jag vaknade som berättade att min telefon hade kommit tillbaka från verkstaden, tjohoo! Dock var lyckan kortvarig då det visade sig att den inte alls var lagad. Kameran var lika kass som innan så den får snällt åka tillbaka till verkstaden. Helt fantastiskt att de inte ens försökte laga den utan de gjorde en systemåterställning och uppdatering av programvaran. Var inte ens det vi skickade in den på, men de vet säkert bäst där på verkstaden (?).

På söndag blir det en ny roadtrip till Stockholm OM biljetten hem fortfarande är lika billig imorgon som den varit hittills, vi håller alla tummar och tår för detta. Men med min tur just nu så hoppas jag inte på för mycket. Det svänger snabbt på SJ:s hemsida. Jag vågar inte gå in idag och titta ens.

Pratade precis med syrran om julklappar. Vad ska man ge varandra när man inte har så mycket pengar? Känns ju som att man får sitta och pyssla ihop något själv (ljuslykta av sockerbitar?). Har ni något förslag?

Nu ska jag börja med lite mat. Grannen kommer över vilken sekund som helst nu.

Här är en suddig bild från i söndags innan det blev en sväng på Fiket, kinakäk, glöggdrickande och Entouragekväll hos Elizabeth.


Stay tuned! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0