IMORGON BLIR DET STOCKHOLM BABY!!!

Hemma efter ännu en kväll på krogen och jag har jobbat.

Imorgon bär det av till Stockholm igen. Ska åka upp med Nico och stanna till på onsdag. Då ska jag mysa med Emma och även söka jobb, så önska mig lycka till!

Idag har jag plockat fram min adventsljusstake och stjärna. Jag fick även detta året en chokladkalender *tack mamma* fast hon sa att hon inte skulle köpa någon, haha. Den står på fläkten i köket och det bästa är att när jag kommer hem på onsdag så får jag öppna två luckor istället för bara en =) Ja, det är det lilla som gör det, som det brukar sägas.

Jag har varit och svängt runt på stan med Madde idag, det var alldeles för länge sedan vi sågs. Det blev fika och vps. Hon ska starta ett band men eftersom jag inte har någon taktkänsla så får jag vara groupie, ädelt skulle jag vilja säg^^.

"You can't fix stupid. Stupid are forever" Tack Madde för den! =)

Hörs någon gång mellan Varberg och Stockholm imorgon.

Sleep tight! Love E ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0