Idag har jag

Idag har jag bestämt mig för att inte gå upp, låter som en trreåring men lusten finns inte. Kommer antagligen gå här ifrån sängen till soffan i vardagsrummet för att kunna se premiären av "Ullared". Ja, vad ska man säga? Man kan visst göra tv av allt.

Just nu är det enda ljudet jag hör smattret på taket av regnet och fläkten till datorn som surrar lite grann.
Klockan var över sex imorse när jag somnade och jag vaknade för en stund sedan. Måste få ett slut på det här nu. Av någon konstig anledning så vill jag inte gå och lägga mig tidigt. Jag vet ju att jag inte missar något, det är ju bara jag som är vaken då. Nej det var lite fel av mig, vid sex-tiden imorse hör jag hur folk börjar vakna till liv för att åka till jobbet. Då somnar jag för att sedan vakna när de kommer hem igen. Kanske finns det en liten vampyr inom mig?

Det här är min gråa utsikt från sängen idag. Upplyftande va?
Blir nog en recension av tv-programmet sedan ikväll.

Ps. Vad tycker ni om min mobilkamera? Jag fattar int att den kan ta så dåliga bilder med blixt. Samma upplösning som på min gamla telefon men dessa blir otroligt mycket sämre. Är ganska besviken. Så min önskan är en digitalkamera där man slipper sladd för att föra över bilderna till datorn. Hör ni det? Bra, gör en sådan nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0